İyi geceler kızlar. Oğlum 2 yaşında yeni başlayan bi durum değil aslında uzun süredir var. Uyuduğunda üstünü kalın giydirmiyorum , hatta yattığı odanın peteğini kapalı tutuyorum. Ona rağmen yatakta çocuğun izi çıkıyor 😅 pijamasinin içine mendil koyup yatırıyorum terledikce mendil yeniliyorum geceleri. Biraz araştırmak istedim bi akrabamn çocuğundada varmış aynı durum. Geniz etindenmis onunki. Yani d vitamini eksikliği yok. Genetik bir durumda değil ben ya da eşim böyle bı durum yaşamıyoruz. Şimdi geniz eti düşüncesi ağır basıyor varmı böyle bı durum yaşayan ? Doktor randevusu bulmaya çalışıyorum bir yandan.
Sizlerden de bilgi almak istedim yaşayan bilen varsa