melisamoms Kızlar ilk çocuğum doktor normal dedi ama yinede tecrübeli anneler söylesin kızım 4 aylık 7.500 kilo normal mi sadece mamayla besleniyor 1 aydır. Linç edecek fikrini kendine saklasın insan gibi bişey soruyorum 😘
melisamoms sevimailesi evet ama çok zayıf yada çok kilolu bir Aralık vardır ya hani o dengeyi korumak adına sordum teşekkür ederim 🙏🏽
Bebislerhakkinda Kilolara masallah ya ne yiyorsunuz peki hem Süt hem mama veriyorum daha 7kilo sayilir 4ay 3haftalik .heralde bol bol yemek yiyorsunuz sade suyla anne sütünün kilo aldirdigini dusunmuyorumda
melisamoms Bebislerhakkinda benim sütüm azaldı mamaya başladım aç kalmasın diye memeyi bıraktı b seferde 1 aydır sadece mama ile devam ediyoruz ilk 3 ay anne sütü aldı
Bebislerhakkinda melisamoms hmm sadece mama aldirabilir çevremdeki herkes sade anne sütü cok aldırmaz diyor aldiranlar heralde asiri besleniyor bilemedim ayol
melisamoms Bebislerhakkinda anne sütüylede güzel kilo aldı benim kızım süt kalitesi ve beslenme sıklığı önemli ve yeterli süt olması tabi ki.
sevimailesi Bebislerhakkinda benim oğlum sadece anne sütü alıyor 6 buçuk aylık 11 kilo ben 55 kiloyum çok yiyen biri asla değilm anne sütünün yemekle alakası asla yok hormonlar en önemli etkenlerden biri su bide tbki anne sütü kilo aldırır mama sisiriyor bebekleri