Hayırlı akşamlar arkadaşlar benim 16 aylık bir kızım var doğdu ilk günden beri sürekli gazı var küçükken hep gaz ilacı verirdim büyüdü diye bıraktım sizce normal mi bu kadar gazı olması bazen sert bir karnı oluyor bağırıyor ağlıyor zor yapıyor gazını aranızda olan varmı ne yapmalıyım sizce bide halen emziriyorum emzirmeyi bırakmak istiyorum ama o kadar bağlanmış ki dakika başı az alıp kalkıyor çok sıkıldım bu duruma lütfen yardım 😑