annelikgunlerim arkadaşlar selam kızım 5 ay 27 günlük ek gıdaya geçeceğiz bir kaç güne. ben hala mercimek,kuru fasülye gibi şeyleri yemiyorum emzirdiğim için ne zamana kadar bu şekilde devam etmek gerekiyor tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi 🙏🏻
sevimailesi annelikgunlerim bende emziriyorum ay walkhi her şeyi yiyorum çok şükür sorun yasamadm hiç 6 buçuk ayligiz 😁
kurabiyem28 annelikgunlerim çok yanlış yapıyorsunuz. O besinlerden mahrum kalarak sütün kalitesini bozmayın. Bebeğiniz kolik değilse yiyecekler gaz yapmaz. Takip ettiğim çok iyi bir diyetisyen bunu söyleyen..
annelikgunlerim sevimailesi benim kızım erken doğdu, çok fazla gaz kabızlık problemi yaşadık o yüzden cesur olamıyorum 🥲
sjdhhv annelikgunlerim bende doğduğunda çok çektim hiç yapmiyordu gaz çıkarmıyor du catlicak gibi ağlıyordu 40ı çoktan sonra yavaş yavaş alıştıra alıştıra yedim küçük kaseyle başlayıp büyüttüm kaseyi bı problem yaşamadım şükür şuan 5 aylık hicbirsey kalmadı
sevimailesi annelikgunlerim erken doğan çocuklar da gaz sorunu görünüyor kendini tam anlamıyla 40 haftada tamamlıyor anne karninda tamamlayamadigi için olur dikkt etmen gerekiyor çok o zmn cnm🥺🥲
annelikgunlerim AnnaKarenina_ evet 1 aydır düzenli şükür her şeyi düzene girdiği için korkuyorum aslında çünkü 30 haftalık doğdu🥲
annelikgunlerim sevimailesi evet maalesef öyle şu an 6 aylık olduk işte normalde 4 aylık olmamız gerekiyordu bende yavaş yavaş aliştirayım diyorum
annelikgunlerim kurabiyem28 hepsini okumadınız sanırım mesajların kızım prematüre 30 haftalık doğdu ve çok fazla lavman derecesine gelmiş gaz kabızlık problemi yaşadık. tam yeni düzeldi tekrar korkuyorum açıkçası bu konuda bilgim olmadığı için de sormak istedim 🥹🥲
kurabiyem28 annelikgunlerim sadece sizin üstte yazdığınızı okudum. hastalanmayancocuk instagram sayfasına bir bakınız. Hatta mesaj atınız. Mutlaka döneceklerdir. Bahsettiğim diyetisyen kendisi. Bana çok dönüş yaptı. Sağlık ve şifa diliyorum 🌺