Kızım 8 ay 8 günlük ama hiç düz basmıyor kucağımda ayakta durunca bile parmak ucuyladuruyor yerde de aynı şekil ne yapsam düz basmıyor öneriniz var mı bide kızım geri geri emekliyor gören aaa ilk defa görüyorum diyor banada garip gelmeye başladı bu konuda fikriniz var mı