Kbraa 34+0 da bende erken doğum yaptim. Bebegim 1700gr dogdu 1500 e dustu. Baska hastaneye gönderildi ve bende dogum yaptigim hastanede 1 hafta yogun bakimda kaldım. Hic goremedim bebeğimi. Taburcu oldugum ilk gun kosa kosa bebeğimin oldugu hastaneye gittim. 21 gun kaldi toplamda. Hergun sadece 10 dk gorebilmek icin gittim yanina. İlk zamanlar bende hoc kucagima alamadım. Sadece kuvozun kapağını acip ellerine ayaklarına dokunabiliyordum. Cok sancılı bir süreçti. Yaşamayan asla anlayamaz. Hatta onu ilk gordugum dokundugum an kalp atislari cok yukselmisti. Tarif edilemez bir duyguydu. Moralinizi yuksek tutun.onlara kuvozde o kadar iyi bakılıyor ki. Onu gormeye gittiginizde konusun. Onlar icin en buyuk ilac sevgidir. Allah tez zamanda saglikli bir sekilde evinize bebeginizle dönmeyi nasip etsin.cok gecmis olsun.