havvamete muazinannesii ayy bizde oturup oyun oynuyoruz artık 🥰 yaz gelse de el ele tutuşup parka gitsek 🥰🥰
Bambom havvamete zor gibi görünüyor daha bebektir ağlar eder diyorum ama biraz zorluyor diş döneminde şuan biraz sinirli bir bebek istediğini yapana kadar durmuyor tutamuyorum şimdiden
havvamete Bambom bizimki Yengeç ama anlattığın birebir bizde de aynı. İstediği şey olmayınca ağlamayı da keşfetti tutamıyoruz artık 🤷🏻♀️