Metehan68 Biz eşimin şirketi üzerinden sigortalıyız,anlaşması var.o yüzden net fiyat bilmiyorum.Yarısı eşimin maaşından kesiliyor,yarısını şirket ödüyor.
Eşimin bekarlıktan vardı,evlenince beni de eş olarak dahil ettirdi.Bebeğimiz de doğunca onu da eklettik.Tabi zaten Allianz bebeği olarak dünyaya geldiği için özel indirim yapıyorlar bebeğin ödemesine.