nurcanaydnalp @rkbr ben incia nın jel formundaki şampuanını kullanıyorum ve sanırım kızımda konağa o sebep oluyor. Şimdi naturalive kullanıyorum, çok şükür yenilemedi.
Ben kendi tecrübemi aktarayım, bizde konak kaşlarda başladı. Saç ise kabuk kabuk olmadan fark ettim. Önce tatlı bazen yağı sürüp bekledim. Ardından ters düz yönlü taradım. Banyo yaparken yine taradım. Banyo sonrası kuruttuktan sonra tekrar tatlı badem yağını sürdüm. Diğer banyoya kadar saçı derisi nemli kalmış oldu bu sayede. Ve her aklıma geldiğinde taradım. 2 günde bir banyo yaptırıyorum, 2. Banyodan sonra tamamen geçmişti.