cicek25_ inanın bünye ile alakalı kızım 7. Ayından itibaren mama kullanıyoruz hala aynı 8 kg şuan 15 aylık bütün mamaları denedim. Hatta çevreden hep aaa mama yiyen çocuk tombul olur bu zayıf vs gibi sözler bile duydum almayan almıyor bacım ama çok şükür sağlıkları yerinde olsun.