elifbuse06 Arkadaşlar. Bebeğim 1 aylık ve sabah 7 den akşam 10 a kadar hiç uyumadı emzirirken uykuya dalıyor sonrasında geri kalkıyor bu şekilde devam etti sonrasında duş aldırdım öyle uyudu böyle olması normal mi geçeceğini biliyorum ama çok uykusuz kalıyor
laborantanne elifbuse06 ilk 45 gün illallah etmiştim gaz sancısı vardır belki benimkisi çok sancılıydi ondan hiç uyumuyordu. Emzirdikten sonra muhakkak gazını çıkarın ayaklarıyla alt karın gazını da çıkarmayı ihmal etmeyin derim. Benimki tecrubesizlikten de uyumuyordu yediğim şeyler gaz yapiyormjs kimyon çayı içtikten sonra ben onunda sancilarinda azalma oldu ama ne yalan soyliyeyim ilk 45 gün duzensizdi hiç uyumuyordu
Bilgeakan elifbuse06 normal değil . Yenidoğan bebekler günün çoğunluğunu uyuyarak geçirirler kesinlikle başka bir sebebi vardır
esrafidan elifbuse06 normal mi bilmiyorum canım ama benim bebeğim de 3.aya giricek 1 hafta sonra nasipse daha düne kadar günde en fazla 5saat uyuyordu o da öğlen 2den 7 ye kadar diğer saatler hiç uyumuyordu kafayı yicek gibi oluyorum yetişkin biri olarak ben çok zor dayanıyorum o bebek olarak nasıl dayanıyor hiç anlamıyorum 🤯 bugün akşam uyudu hala uyuyor dua edin sabaha kadar uyusun çok ihtiyacım var benim de dinlenmeye 🫠