Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık doğduğundan beri öyle aman aman bir gaz sancısı egzama kilo kaybı döküntü problemi yaşamadık sadece bir dönem geçmeyen pişiği oldu ve geçti. Bir haftadır sürekli kanlı kaka görüyorum ilk gördüğümde hemen hastaneye götürüp test yaptırdım gizli kan pozitif doktorumuz antibiyotik başladı ve hala kanlı kaka görüyordum. Sonra Diyarbakır’da Mustafa hocaya götürdük alerji dedi süt ve süt ürünleri diyetindeyim ama hala kan var ne yapmalıyım ne olabilir başına gelen var mı ?