-Kuzika- bende doğumdan sonra oldu genel cerrahi bölümünden randevu aldım gittim doktora doğum yapalı şu kadar oldu dedim ve büyük tuvaletimi yapamıyorum dedim erkekti doktor bakmadı sadece 2 krem yazıyorum bunları kullan geçmezse 15 gün sonra tekrar gel dedi ama geçti tabi kabız olduğumda tekrarlıyor kalıcı çözüm olacağını düşünmüyorum buna