8 aylık oğlum aynı şeyleri iki aydır yaşıyorum çok zayıfladı ama boyda her gün 4 çeşit farklı şey yapıyorum lapa çorba sebze püresi meyveli yoğurt marketten toz kaşık mamalarında anladım bazen güzel yiyiyo bazen hiç yedireceğim zaman karışm on aynına ikinci bi şey mutlaka koyuyorum hani onu yemezse bunu yer gibi bi iki kaşık ondan bi iki kaşık bundan doktor ayda 400 gram alıyorsa yeterlidir iştahsız demekki diyor yada sütün yağlıdır ağır geliyordur dedi yetiyordur falan dedi bazen bende delirme aşamasına geliyorum yalan yok