Bizimde kilo pranlamimiz var bazı doktorlara göre aslında sağlıklı ve kilolu bebek değil sadece doğduğundan beri kusmasıda olduğu için Aptamil AR serisini kullandık reflü mamasıymış ay ay kilo alımı güzel bu mamayı kullandığımızda şimdi bizde ek gıdaya geçtik 6 buçuk aylığız içeriği güzel olan çorba ve muhallebiler yapıyorum almaya başladı gibi 20 günde 400 gr almış oğlum 🤩