ksky Bebeğimin kakası cıvık ama yaparken zorlanıyor ne yapmam gerek rahat yapabilmesi için çok ağlıyor yapmaya çalışırken
Asyasemin2013 Hiçbirşey yapma. Kaslarını kontrol edemedikleri ıkınıyorlar. Daha hiçbirşeyi bilmiyorlar ki annesi herşey onlar için çok zor. Ama kaka yapmayı da öğrenecek. Ve zaten cıvık yapacak çok uzınca bir süre merak etme
ksky Asyasemin2013 çok ıkınınca ağlıyor memedeyken bile üzülüyorum bu duruma uykusundan bile ıkınarak kalkıyo sürekli uykusu bölünüyor ya
Asyasemin2013 ksky benimki 4,5 aylık hala cıvık kaka yaparken ıkınır. Bizde annemle güleriz hatta. Şunu bile yaparken ıkınıyor vah çok zor onun için demekki diye😆 o şekilde yapıyorlar bebekler demekki
ksky Asyasemin2013 Ikınıp yapabilse bende güleceğim ama çıkmıyor biz pışpışlıyoruz masajlar vs yapıyoruz anca çıkarıyor çok zor yapıyor kabız gibi ama değil anlamadım ya 🥲
fatma2_1 ksky canım büyük ihtimalle gazı olduğu için ıkınıyordur. Gaz sancısıdır yani. Gaz masajı falan yapabilirsin bebek rahatlar o zaman.
fatma2_1 ksky bir iki aya düzelir Allah izin verirse. Sen mümkün olduğunca emzirdikten sonra gazını çıkarmaya çalış.