AysenurBaran Mrb kızamık kampanya aşısı iznimiz olursa yapılacakmış yaptıran var mı ? Semptomları nasıldı ?Ya da yaptırmak istemeyen ?
Sarpsmomm AysenurBaran 9. Ayda yapılıyor biz yaptırdık doktor önerisiyle. Şükür bir sıkıntı yaşamadık
Deletedmom_89 AysenurBaran 9.ayda kızamık ara aşısı oluyor vakalar arttığı için. Herhangi bir yan etkisi olmadı. Yaptırmanızı öneririm.
elisa2705 Deletedmom_89 Benim kızımda 10′gün sora 9 aylık olcak sizi 9 ayın başında mı aradılar sağlık ocağından acaba
Deletedmom_89 elisa2705 bizim aşılarımızı doktorumuz takip ediyor canım sağlık ocağındaki hemşireye ben sadece yaptırdığım aşıları haber veriyorum