-yldz Kızım 1 buçuk yaşında hapşırma ve uykusuzluk nedeniyle doktorumuz verdi aranızda kullanan varmi ? Kızıma verdiğim gibi attı ,sizde ne gibi etkiler etti
zezelik85 -yldz ben gençken kullanmıştım. Üniversiteye ilk başladığım yılllar aşırı heyecan sebebiyle doktor rahatlatıcı olarak vermişti inanılmaz uyku yapıyor , içtiğimde çok uyuyordum
Buse18062 Yanlış anlamayın ama bence bir doktora daha görünün atarax evet uyku yapan bir ilaç ama bence çocuğunuz küçük, bu tür ilaçlar genelde beyni uyusturdugu için uyutuyor
-yldz Buse18062 kızım çoklu besin alerjisi geçirdi doktorundan gayet memnunuz kızım çok fazla hapşırıyor alerjiden dolayı ,Ergül bolat Mersin’de alerji klinik hastenesi bilmiyorum daha önce hiç gördünüz mü Murat Çapan hoca ile her pazartesi tv 8 yer alırlar . Güveniyorum doktorumuza
Aslmra80 -yldz bence kullanmayın bu çok ağır bir ilac alerji suruplarida uyku yapıyor başkasını deneyebilirsiniz yada melisa cayida uyku yapar