aselliyam23 aslanmom_ alerji gibi duruyor çünkü kiziminda böyleydi tüm vücudu bence yediklerinden kaynaklı olablr anne sütü alıyorsa sizin yediklerinizdende geçmiş olablr
busraterzi kucukmucizemsin3587 benim kizimda ayni oldu oglen ilk kez havuc verdim ilk ek gida tadimiydi aksama isilik gibi olmustu hep hemen belli olur mu alerji bugün tekrar vermeli miyim son zamanlarda karni hep isilik gibiydi ayirt edemiyorum
kucukmucizemsin3587 busraterzi sütten de geçebilir eğer emiyorsa bi kaç gün hiçbir şey vermeyin bakalım geçecek mi deneyin eğer gecmezse alerji değil belki egzamadir
aselliyam23 busraterzi evet bizim de 4 ncü ayda başlamıştı mesela birden çıktı olabiliyor yediklerinize dikkat edin bı sure ve en yakın zamanda alerji doktorundan randevh alıp test yapın bence kontrollü ilerlersiniz
Kizannesi19 aslanmom_ alerjide kuruluk oluyor ben şuan yaşıyorum alerjiyi mesela. isilik böyle oluyo ama benek benek Alerji kuruluk,döküntü, pütür pütür görüntü, Mukuslu kaka bunlar oluyo ama ilk pütur pütür toplu kızarıklıklar oluyo
Kizannesi19 Bu şekil kollarında da çıkıyo sürekli akşam çok sıcaktan sizinki gibi benek benek olmuştu heryeri kizardı cok sicaktı içerisi sabaha geçmiş
Poly-ana aslanmom_ Evet canım alerji bizimde 4 aylıkken böyle ortaya çıkmıştı süt ve yumurta alerjisi varmış 12 aylığız şimdi sütü ve yumurta sarısını atlattık sayılır beyazı devam ediyor alerjik egzamaya sebep oluyor
aslanmom_ Poly-ana bugun doktora gittim alerji ilacı yazdı 3-4 gün takip edicem gecmezsr tekrsr doltora gidiceğim
Poly-ana aslanmom_ çocuk alerji bölümüne gidin mutlaka test yapsınlar belli ki direnç yüksek bir alerji
butterflyy_ aslanmom_ kesinlikle alerji benim bebeğim de böyle oldu doktor bi isilik dedi kalın giydirme dedi sonra kanlı kaka yaptı kaka testi istedi pozitif çıkıyor 2 seferdir liste verdi bana diyet uygula diye yaptım ve geçti ben de alerjik bireyim bebeğime de çok dikkat ettim 6 aylık olduk 4 te başladı bakalım hayırlısı