kara_inci canım daha yeni doğum yapmışsın bebeğinde sarılık varsa bol bol emzir. Ne iki saati ne üç saati. Yarım saatte bir, bir saatte bir emzir. O anne sütüyle atacak sarılığını. Aynı şeyleri yaşadım sürekli emzirdim saat kurdum devamlı benimde bebeğim sarılık olmuştu Çünkü. On gün kadar sonraya geçiyor sarılık. Sık sık kalkacaksın uykundan feragat edeceksin ama olsun yavrun için her şeye değer