Sevilayyyss evet diyetisyenle yoluma devam ediyorum. Bende 77.80 den 70.45 e şubat başından bu yana olarak kilo vermeye devam çok şükür,
Guatorenejik besinleri hayatımdan çıkarmak zorunda kaldım
Ispanak
Şeftali
Armut
Çilek
Soya ve ürünleri
Brokoli
Karnabahar
Kırmızı ve beyaz lahana
Hardal
Turp ve çeşitleri
Gluten
Paketli her türlü ürün (hazır çorba cips vs…)
Rafine şeker
Kafein de günde 1 fincan hakkım var
Kurularda da gluteni ve nişastasını azaltıp tüketiyorum (12 saat öncesi ıslatıp pişirme yapıyorum)
Bunlar yerine;
glutensiz ekmek , glutensiz yulaf
Chia,kinoa, avakodo
Hindistan Cevizi yağı ile yemek yapıyorum kendime