yunusss bende de aynı durum olmuştu üşütmüştüm doktor antibiyotik vermişti 3. Gün bebeğimin bağırsak florası bozuldu hem ishaldi hemde tuvaleti yeşildi her bez açmamada tuvaleti vardı günde 10 defa falan yapıyordu rahat bagırsaklarını toplamamız uzun sürdü probiyotik damla bi kaç şurup ve 10 tüp krem kullandım yeni toparladık antibiyotik zor durumda kalmadıkça çocuk emzirirken kullanmayın bana kalırsa şuan hastalıktan sürünsem Allah’a büyük konuşmayım asla yutmam