Kızım 3,5 yaşında doğduğundan beri uyku sorunu var zaten bir defa bile sabaha kadar kesintisiz uyuduğunu hatırlamıyorum. Geceleri koluma yatıyor uykuya dalınca odasına götürüyorum sabaha kadar en az 3 kez ağlayıp kalkıp yanıma geliyor. Siz nasıl uyutuyorsunuz bu yaştan sonra artık desteksiz kendi başına odasında uyuması gerekmiyor mu ben mi çok şey bekliyorum acaba