Bdamla annesi gazı olabilir genelde o aylarda bebekler acıkır ağlar haz olur ağlar başka bir sıkıntısı yoktur iki bacağından tutup karnına doğru ileri geri hareket ettirin korkmayın hiç bişey olmaz bacakları karnında iken saat yönünde çevirin bir kaç kez be tekrar ileri geri yaptırım gazının çıktığını göreceksiniz ☺️ Ve bebiş rahatlayacak bolca kucağınıza alın onun sıcaklığınıza ihtiyacı var sevgiyle büyüsün kucağa falan alışılmıyor bunlar doğru değil sevginizle büyüyor