hanimhatun Kızlar bebeğim ateşlendi hemen ılık duş aldırdık takip ediyoruz. Geçmezse hastaneye gideceğiz. Sorum şu? 4 buçuk aylıkken diş çıkarıyor olabilir mi? Ondan ateşlenmiş olabilir mi? Biraz da calpol verdim. Diş belirtileri neler mesela.
lutfiyemazi hanimhatun evet diş belirtisi olabilir benim kızımda öyle başladı ateşlenir eller hep ağza gider salya akar
Afetnur hanimhatun diş belirtileri elini devamlı ağzına götürür sürekli emmek ister olağan dışı huysuzdur ve ateşi 38 i geçmez
Nursensglk Elini kulağına doğru atıyor mu elini ağzına götürüyor mu salyası akıyor mu uyumaya direniyor mu
hanimhatun Nursensglk çok salyası akıyor çok huzursuz bu ara. Ben 4. Ay atağı diye düşünüyodum huzursuzluğu. Ama hep ağzına bişeyler götürüyor. İlk bebeğim pek bilmiyorum
tazemommyy Nursensglk bebeğim cumartesi günü 4 aylık olacak bunların hepsi var bugün de hasta olacak gibi burnu akıyor gözleri kızarıyor calpol verdim ateşi yok ama huzursuz uyudu başını bekliyorum
Nursensglk hanimhatun doktorlar şiş ateş yapmaz sadece huysuzluk yapar diyorlar ama siz yine uzmana görünün
KaynanaYiyen hanimhatun yükselirse mutlaka götürün olur mu. Allah korusun. Umarım geçer. Çoraba limon sıkıp giydirin. İyi geliyor.
Deletedmom_89 hanimhatun diş ateşi 38,5 olmaz. Başka şikayeti var mı öksürük burun akıntısı gibi. Takipli olduğunuz doktor varsa haberdar edin en kısa zamanda da götürün derim.
kirlibeyazkedi Ellerinin sürekli ağzında olduğu bir dönem olduğu için bir mikrop tanışması da olabilir. Diş diye düşünmeyin doktora götürmenizi öneririm.
duygualp Biz de diş sandık beş aylık, ancak kovid çıktı, nerden kimden bulaştı anlamadık, ateş düşmez ya da tekrar çıkarsa dr gösterin mutlaka