Busraaelaa Kızlar kızımın idrar tahlilinde keton pozitif cıkmış internetten bakınca garip şeyler cıktı da yarın konusucam doktorla uyuyamadım yaşayan oldu mu ne demek kötü bişey mi anneden mi bebeğe geçiyormuş bişeyler yazıyo bi yardıö eder misiniz