Asyasemin2013 bana doktorumuz sabah 6 akşam 6 damla demişti ve o şekilde kullandım bebegimin kansızlığı geçti. Çok düşüktu kanı ocean kullan demişti diğer doktorumuz ve günde 1 defa 4 damla demişti kaç ay öyle kullandım ve bebeğimin kanı hiç yukselmedi sonra doktorumu değiştirdim yanlış kullanmissin dedi sidefer verdi ve günde iki defa dedi kullandım ve 10 aylıkken tüm değerleri çok güzel çıkmıştı. Doktorumuz şaşırdı hatta bu aylarda gayet iyi değerleri demişti ve ben 6 ayından sonra üzüm pekmezi günlük bir çay kaşığı sonra bir tatli kaşığı devam etmiştim. Şuan 15 aylık çok şükür yeni tahlil yaptırdık yine değerleri iyi çıktı.