Egeselimmoms ayy üzülmeyin kıyamam size, benim bebeğimde 6-7. Ayların sa yaklaşık iki hafta bu durumu yapmıştı ayy ağlıyordjm bile beni sevmiyor kötü de davranmıyorum niye bana gelmiyor diye sadece süte ve uykuya geliyordu, ama geçti sonra birden bir dönemdi belkide, o günlerin tadını çıkarsaydım keşke uzun zamandırda asla ayrılmıyor benden daral gelmiyor değil arada 😂😂