Busra986532 kizim 16+7 günlük. Geceleri beslenmesini bugun 5.gun kestigim. Bütün gece agzinda durarak uyuyodu. Dinlenmenis kalkiyoduk yorgundum surekli. 3gece cok zorladi ama 4.gecede daha sakin gecti. Uyandigi emmek istedigi zaman tamamen uyandirdim, oyun oynattim, yicek bisiler teklif ettim 3gun boyunca. Artik gece uyansada emmekten umudunu kesince 4.gece karanlikta omzumda pislayarak uyutmama izin verdi. Zamana yayarak kesmeye karar verdigim icin gunduzleri devam ediyo simdilik. Bu kadar zamandir emmeye alisik oldugu icin direnip aglayabilir ama ben geceleri tamamen uyandirdigim icin aglamasina pek musade etmedim