Kızlar oglum 1 buçuk yaşında eşim askeri ücretten biraz fazla alıyor ama ekonomi malum işe girersem çocugma babaanesi bakacak ve çok seviyor ve düşkün babaannesine ben oğlumun geleceği için çalışmak istiyorum sizce dogru degil mi bana daha çocuğun küçük diyorlar ama aklım hiç geride kalmaz dediğim gibi babaannesiyle mutlu ne yapacağımı şaşırdım siz olsanız naparsınz sizce çalışmalı mıyım