Aggahshs ya cok ozur dilerim, neden birileri bizim bebelerin dnasini falan degistirmek istesin? Neden bizim cocuklarimizi zehirlemek istesin ya arkadaşlar, sana bana kiymetli çocuklar bunlar dunyanin en zengininin, en akillisinin, devlet baskaninin cocuklari degil ki? İsleri gucleri yok oğlumun dna sini degistiricekler, hasta edicekler asiyla. Ne cok distopya severmissiniz yaa... Once kafalari değiştirelim ki cocuklarimiz saglikla yasasin, elin insani dnasiyla oynar, hasta eder diye dusunecegimize bu adamlar neden bizim ulkeden cikmiyorda bilim insani olmuyor diye dusunelim. Saglikli cocuklar olsunlar, gunun getirdiği sartlarda yaşasınlar ki madem boyle dusunuyorsunuz, torunlarımız icin asilari da bizim cocuklarimiz uretsinler fakat yok arkadaslar yok, bu zihniyet degismezse binlercesi helak olacak bu yavrularin. Yavrunuzu distopik dusuncelerinizle koruyamazsiniz. Caginizin insani olun biraz.