Bebeğim 11 aylık yürümüyor ama bazen bir yerlere tutunup ayağa kalkıyor bende ilk adım ayakkabısı alayım belki yürümesini kolaylaştırır hemde ayağı alışır dedim çoğu kişi vicco öneriyor sizin varmı önereceğiniz iyi marka birde numarası kaç olmalı ben viccodan baktım en düşük 19 numara bebeğimin ayak ölçüsüne göre 17-18 numara uygun görünüyor bu arada ayak ölçüsü 10 cm