pasaklisinkukuli Annem ben doğdugumdan beri koku alamıyor sıfır koku ben de doğumdan sonra hassasiyetim cok azaldı gibi geliyor sizde var mı böyle bir durm
KaynanaYiyen pasaklisinkukuli beyin hücrelerimin öldüğüne inanıyorum uykusuzluktan aşkım ben. Jsjsksksks
pasaklisinkukuli KaynanaYiyen orası ayrı bi konu zaten 😆annem doğumdan hemen sonra kalp krizi geçirmiş ben cıplak kalmışım göbek bagı kwsik halde annemi kurtarmaya çalışmışlar falan sonrada koku gitmiş 30 yıldır koku almıyor
pasaklisinkukuli KaynanaYiyen teswkkür ederim canımm geç doğurunca komplikasyon olmuş tabi annem doğuştan kalp hastasıymış ve biz bunu 60 yaşında tesadüfen öğrendik