Kızlar merhaba 5 ay 25 günlük bir oğlum var. Bu aralar çok huysuz oluyor geceleri. Sürekli uyanıp ağlıyor ben emzirince geri uyuyor bazen uyuması yarım saat falan sürüyor neden böyle anlamadım. Yaklaşık 3 hafta önce memleketime annemlere gitmiştim orada kalabalığa alıştı sanırım, annem babam, babannem kardeşlerim vs vs bayağı bir alıştı. Evimize döndüğümüzden beri bir tuhaf. Evde eşimle beni görüyor tek, giden gelen pek olmuyor. Normalde gündüzleri emerek uyurdu bende yatırırdım tek başına 1 saat uyurdu. Annemlerde de böyle uyutuyordum sıkıntı yoktu. Annemlerden geldiğimizden beri tek uyuyamıyor, yatağa bıraktığım an uyanıp ağlıyor hatta yatağa bırakamıyorum bile, hemen yakama yapışıyor neden böyle oldu anlamadım bende sallayarak uyutuyorum öyle yanında olduğumda uyuyor. Şimdi de geceleri uyanıp uyanıp ağlıyor zor susturuyorum bazen. Diyorum ki bir sıkıntısı ağrısı mı var? Ama öyle olsa gündüzleri de huysuz olurdu diye düşünüyorum. Diş etleri de çok kaşınıyor acaba dişten dolayı da böyle yapıyor olabilir mi? Yoksa yalnızlığı mı garipsiyor bilemedim yaa