_Asilin_Annesi_ Daha öncede yazmıştım çalıştığım kurumun özel kreş ile anlaşması var diye 1 haftadır gidiyor. İlk 2 gün birkaç saat sonraki günler tam ve servisle gidiyor. Öncesinde çok istekliydi fakat şuan beni göndermeyin diye ağlıyor. Öğretmeni net olmalıyız ve taviz vermemeliyiz diyor. haklı evet ama bu alışma süreci ne kadar sürer? Biz ise gittiğimiz için kv bindiriyor servise binmek istemiyorum diye ağlamış bu sabah acaba birkaç gün ben bindirsem mantıklı olur mu? Gerçekten şehirdeki en iyi kreş deniyor ve burada eğitim almasını çok isterim iyi bir temel için. Alışma süreci için fikir ve önerileriniz nelerdir? Sizinkiler kaç günde alıştı neler yaşadınız
heidihat _Asilin_Annesi_ bi uzmanı dinlemiştim çocuğunuza eve geri geleceğini hatırlatmak için evin bi anahtarını verin bu anahtar sende akşama sen kapıyı açıp gireceksin birlikte girecegiz gibi cümlelerle ikna etmeye çalışabilirsiniz,
Laden _Asilin_Annesi_ kaç yaşında? Bunlar çok normal hemen hemen her çocuk ilk başta ağlıyor. Baştan eğlenceli geliyor ama bakıyorlar ki orada kurallar var kafasına göre hareket edebileceği bir yer değil o zaman isyan etmeye başlıyorlar. Aman ağlıyor bugün gitmesin demeyin sakın
susunbebekuyuyo _Asilin_Annesi_ oryastasyon süreci genelde 2 ay oluyor kreşlerin ama okulda ki kurallara uyum sağlayınca bu süreç daha çabuk oluyor imkanınız varsa bir süre siz bindirebilirsiniz servise. İlk 2-3 hafta zorluyor sonra alışıyorlar merak etmeyin
_Asilin_Annesi_ heidihat öğretmen bu süreçte evden oyuncak getirebilir diye bir öneride bulundu ama anahtar da çok mantıklı geldi
_Asilin_Annesi_ Laden nisanda 4 yaşında olacak. Öğretmen de açıkçası çok daha zorlu durumlar yaşadık çok normal diyor ama sürekli şikayetci x arkadaşım bana vurdu sulugumu aldı bana kötü kötü bakıyor vs diyor ama bir yandan da bugün yapışkan yaptık spor yaptık diye mutlu mutlu anlatıyor erken uyumaya alışamadı erken kalkmak da zor geliyor bence ona. Amacım alışana kadar zorlamak (!) Çünkü eminim orası ona çok şey katacak evde babaanne/anneanne ile ne kadar verimli zaman geçirecek ki diyorum bir yandan da aynı zamanlarda çıkıp aynı zamanlarda geliyoruz saat çok mu uzun diyorum aklim bi hayli karışık
Mltmdmry Öğretmeniyle bağı güçlendikçe alışır, doğru söylemiş kararlı olun, zamanla düzelir. Bende kreşte çalıştım , çok zorlandık bazı çocuklarla ama sonrasında onlardan mutlusu olmadı. O yüzden sabırla bekleyin
basakhanim34 _Asilin_Annesi_ 4 yaş artık her türlü kreş yaşıdır bu yaşta evde durmasının hiçbir faydası yok. Her çocuk bir iki ay zorlanıyor. Kararlı olunca alışır bence. Avcumdaki öpücük kitabı faydalı oluyor
_Asilin_Annesi_ susunbebekuyuyo bende 15 20gune alışır diye düşünüyorum aslında kısmen imkanım yok ama onun için yaratırım ise biraz geç gidebilirim yarın ki duruma göre öyle yapacağım.
Yarim_Kilo_Kiyma _Asilin_Annesi_ Anne saati diyebilir misiniz mesela yada baba saati kim alacaksa. Bizim öğretmenimiz parmaklardan geri sayıyordu mesela. Bir parmak kalınca anne geldi diyordu. Bizimde ilk 1 hafta sıkıntılı idi sonra alıştı. 3yaş 3 ay İşe gidiyorum ama gelicem diyin çalışıyorsanız. Ben kapnın önünde seni bekliyorum gibi cümleler kurmayın, aklı dışarıda olur. Öğretmenini severse emin olun yolu yarılamışsın olursunuz. Ağlaması normal, istikrarlı olmalısınız
_Asilin_Annesi_ Yarim_Kilo_Kiyma anne baba ise çocuklar okula gider ucumuzde servisle gidiyoruz vs diye anlatıyorum hep tamam diyor o an sonra yine ben gitmek istemiyorum diyor
aykoz_ _Asilin_Annesi_ giderken aglamalar normal olabilir demişti bana pedagog. Ama kriter şu. Cocuk etkınlıklere katılmıyorsa, oyun dışı kalıyorsa. Aglama krizinden sonra tüm gün bu huzursuzluğu devam ediyorsa okula hazır olmadıgına kanaat ederiz demişti
_Asilin_Annesi_ aykoz_ etkinliklere katılıyor öğretmen fotoğraf atıyor etkinlik halinde yada oyuncaklarla oynarken falan hep birileri var yanında
Yarim_Kilo_Kiyma _Asilin_Annesi_ Çok normal bu süreç. Bizim birde dezavantajımız yenidoğum yapmıştım ama bizim biraz daha süreç uzadı. Ama şuanda çok iyi Allaha emanet ol diye bırakıyoruz okula. İlk zamanlardda normal bu tepkiler. Ama siz istikrarlı olun yoksa sıkıntu olur. Biz yeri geldi ağlayarak bıraktık ama bize video atıyorlardı ilgisi dağılmış mesela