gozde1111 bende 14 şubatta kestim memeden kızım 20 aylık memede uyuyordu ve çok seviyordu ona güvenerek yemek yemiyordu uykuda kalkıp emiyordu herkesin genel sorunları zaten bunlar,14 Şubat gecesi göğüs ağrısına dayanamadım uykuda hatırlamaz diye sağacağıma emzirririm dedim iki kere emzirdim 15 Şubat gecesi 1:35 te uyandı bağır çağır meme diye diye zorla sakinleştirdim evi dolaştım anlattım ta 5:30ta uyudu sabahları istemiyor zaten kafası dağılıyor çok şükür bakalım bu gece ne olacak uyanmaz inşallah çünkü istiyor uyku içinde,,Memelere gelecek olursak çok kötü durumda aşırır şiş sanki etim yırtılacak ağrı çok fena Duş soğuk uygulama bunlar kulağa çok hafif geliyor geçirmez gibi ama başka hiçbir yöntem yok yani her yeri araştırıp okuyoruz duş,masaj,soğuk uygulama ve bir kez sağma var hepsini yaptım yine biraz onlar ayakta yutuyor beni inanın oturup ağlayacak derecede yani en iyi gelen şey sapmadan sonra tabiki soğuk uygulama oldu bana hala çok kötü bir hafta falan sürermiş bu ağrılı dönem ki herkesin sürecinde farklı bence ben şimdilik 3.günden çok ağrılı ama geçecek diyorlar Birde kuru nane yorumları okudum burda peçeye sarıp koydum süt ona gelemezmiş diye Şiödiden herkesin Allah yardımcısı olsun çok çok sancılı bir dönem