gs2710 Kızlar merhaba, boykot ürünleri haricinde kullanıp memnun kaldığınız bulaşık makinesi tableti var mi? Biminkini kullandim ama çok begenemedim. :(
Elmsnghn gs2710 ben porcöz markasinjn gordum bimde sıvı olarak onu aldım ama bimin tabletinden daha beter. Eger görürseniz onu da almayin. Bnde file yada tarim kooperatifinden alacağım. En zorlandığım sey bulasik tableti oldu. Ama varsin kotu yikasin umrumda değil.
Sanaelpencedurmam Bu başlığı açacaktım bende Finish kullanıyordum ama bitmek üzere. Şok marketin mintax hepsi birada olanı almayı düşündüm acaba kullanan varmı
Alissinannesi Sanaelpencedurmam mintax da boykot ürünü malesef . Revol diye bir marka aldım tesadüfen kapsüllü tablet. Hem yerli hemde aşırı güzel yıkıyor ve parlatiyir bence deneyin
Efeannesi_ Sanaelpencedurmam çiziyormuş bende alacaktım çevremde kullananlar dedi hele ki tabaklarin fln yeniyse
Alissinannesi Beraninannesii hypo çok güzel boykot ürünlerinden sonra gerçekten deneyimlerimin en iyisi
Alissinannesi gs2710 revol kapsül tablet yerli bir ay kadar oldu üretildiği ve iki haftadır kullanıyorum temiz yıkıyor en önemlisi asla koku yapmadı ve bardakların pırıl pırıl çıkıyor
Brkrk gs2710 ben migros 2 si nir arada tablet kullanıyorum aşırı memnunum, diğerleri gibi makinada ve bulaşıklarda koku bırakmıyor.