Yagmurtanesi Kızım şubatın 22 sinde 18 aylık olacak halâ gece yatmadan once mama yediriyorum(aptamil) sizce mamayı kesmelimiyim yoksa 2 yaşı bekleyim mi?
els34 Yagmurtanesi mrb kızım 23 aylık veriyorum hala..iki yasa kadar verilmesi oneriliyo en az zaten..
ikizannesi278 Yagmurtanesi 19 Aylık ikizlerim 2 defa mama içiyor süt denedim icmediler mama ariyolar pat diye de kesilmez 2 yaş kadar yavaş yavaş keserim diye düşünüyorum
Yagmurtanesi els34 Bende normalde 2 yaşa kadar vermeyi düşünüyorum öglen bir yerde okudum instagramda galiba tam hatırlamıyorum 1 yaşa kadar verilmesi gerekiyor yazıyordu tereddutte kaldım açıkçası ben mi yanlış yapıyorum acaba dedim kendi kendime
Yagmurtanesi ikizannesi278 Şuan zaten gece uyurken bir kere içiyor sadece ama ne bileyim tereddutte kaldım yine de