Nisasengul biri 2 buçuk yaş biri 10 aylık iki kızım var.İkiside benle uyumak istiyor. Bu çok güzel bir şey olsa da zor oluyor sonuçta eş te var . İki gündür beraber yatırıyorum onları, yer yatağı yapıyorum. İyi oldu gibi hem çok tatlı duruyorlar iki kardeş beraber hem De en azından uyurken birbirlerine dokunuyorlar beni aramıyorlar. Yani bence ilkokul dönemine kadar beraber uyumaları güzel olur sonra ayrı yatak alırım. Nasıl iserlerse öyle uyusunlar. Bende kardeşlerimle aynı döşekte aynı yorganla uyurdum hala gülümseyerek hatırlarım . Güzel hatıralardı