Benimde araları 18 ay ben oğlum doğmadan önce abisinin odasını ayırdım kendi yatağında odasında yatıyo küçük oğlum da beşikte benim odamda yatıyo suan 2.5 yaşın da biraz daha büyüdüğünde abisiyle aynı odaya ranza tarzı almayı düşünüyorum, hiç beraber yatırmayı düşünmemiştim odası ayrı da olsa ilk başlarda bebeğin sesine uyanıyo büyük çocuk daha önce duymadığı bi ses olduğu için gece de uyandırıyo haliyle ama bu zamanla geçiyo alışıyolar