mslesra ben 40 ım bitti ilk adetimi oldum dediğiniz gibi normal reglden çok daha fazla geliyor normalde 6 gün olurdum 10 gün sürdü ve aşırı kan geldi çümkü sersemlik başladı doktora gittm alttan muayene etti normal olduğunu söyledi kan testi verdim kan ilacına devam ediyorum