sakinolpelincim ben c şeklinde ikiye katlayıp yerleştiriyorum. Ilk başta bende çok uğraşmıştım bir kaç denemede alıştım. Ilk sefer evet rahatsızlık hissi oluyor alışamıyorsun onun orda olma bilinci bile rahatsız ediyor. Ama zamanla unutuyorsun hatta ben kaç sefer unuttum taşma noktasına falan gelmiş. Adet yoğunlaşınca da kayganlık daha fazla olduğu için daha kolay giriyor. Birde yerleştirmeden önce vajinal bölgeyi yıkama ki o kayganlık gitmesin. Yerleştirdikten sonra yıkarsın. Alışana kadar kayganllaştırıcı da kullanabilirsin cnm