Mazikeen ahkalbimm ben kullanıyorum herhangi bir sakıncası yok spirali taktırırken doktora da sormuştum
ahkalbimm Mazikeen ayy gerçekten mi 😍 o zaman korkusuz kullanayım. Bir an önce regl olmayı bekliyorum 😂😂😂
Ozgee59 SevimliHayaletCasper benim doğumdan sonra taşmalar artmıştı bende hem marka hemde beden değiştirdim. İrie aldım büyük olanından şuan bir sıkıntı yok. İrie maarkayı tavsiye ederim.
eda-1amine SevimliHayaletCasper hiç kullanmadım cahilligime verin mesela her tuvalete gidişte onuda çıkarıp döküp yikayip yeniden mi takiliyor yoksa belli bı saat durmasimi gerekiyo nasıl birşey oturup kalkarken batıyormu
Mrvsmt2502 eda-1amine doğru yerleştirirseniz hiç mi hiç hissetmiyorsunuz hatta regl olduğunuzu unutuyorsunuz. Gün içinde sabah akşam değiştirmek yeterli oluyor ama çok yoğun bi kanamanız varsa günde 3 olabilir. Her tuvalette çıkarmak gerekmiyor yani
SevimliHayaletCasper eda-1amine adetin yoğunluğuna göre kendiniz belirliyorsunuz çıkarıp takma süresini. Ilk 3 gün 3 saatte bir döküyorum daha sonra günde 2 kez döküyorum
Mazikeen ahkalbimm kullanın tabi spirali olan diğer arkadaşlarımda kullanıyor lohusayken ped kullanmak zorumda kalmak zul gelmişti ya
Mrvsmt2502 ahkalbimm spiral rahim içinde olan bir şey, kap rahim dışında kalıyor birbiriyle alakasız yani. Bende spiral var ve 1 seneyi geçkin kullanıyorum çok rahatım regl olduğumu unutuyorum
ahkalbimm Mrvsmt2502 evet doğru da şey diye korkutuyorlar ipiyle falan uğraşılırsa spiral kayar falan. O yüzden tereddüt ettim. İnternetten baktığım kadarıyla sıkıntı olmuyor. Birde kullananlardan duymak istedim.
merveiyd Mrvsmt2502 merhaba yerleştirmesini dün gece ilk kez yaptım aslında içimde bi şey hissi varmış gibi değil varlığını hissetmiyorum ama minik sızıntı olmuş. Asıl soruya geleyim nasıl çıkaracağım, ucundaki sivri sapa ulaşamıyorum 🥺😅
Mrvsmt2502 ahkalbimm hiç korkmayın çok rahat kullanılıyor. Sadece güvenilir bi marka alın benimki mantar yaptı beni
ahkalbimm Mrvsmt2502 ilk kullanabilir miyim diye normal bir marka aldım. Eğer iyi giderse organik olanlardan alıcam.
Mrvsmt2502 ahkalbimm direkt organik al bence canım çünkü pek fiyat farkı kalmadı tıbbi silikon olanlardan aldım ama mantar yaptı bende başka alacağım
Mrvsmt2502 sakinolpelincim hepsi değil canım vücutla alakalı benimki kabul etmedi yani seninki eder belki