3 hafta önce implant diş etine implant vidası yerleştirildi ve geçen hafta iltihap oluştu. Doktorum antibiyotik tedavisine başladı fakat iltihap hala duruyor. İltihap geçmezse kapağını değiştiririz dedi. Böyle birşey başına gelen var mı? Nasıl bir yol izlendi?