Bir suredir bunu kullanıyorum. Fakat kakasi yeşil ve genelde sulu. Kullananların nasıl ? Normal mi bu durum ? Şimdi 4. Ayda bir de bestiron demir kullanmaya başladık. Kakasi günde 1 e düştü ama yine sıvı. Problem nerede anlayamadım. Sık mama değiştirmek de iyi değil diyorlar…