Oglummcanimm Gelinlik cicegm gül seklindeydi kaç yıldır saklıyorum plastik güllerden demetti ama artık değerlendirmek istiyorum anı cercevesi yapmayi dusundm ama güzel olurmu bilemedim canlı olmadığı için yada başka neler yapabilirm fikir verirmisiniz
Lnldrm Oglummcanimm Bir safyada gormustum sizin ani cevrevesi gibi dusunun ona benzer sepha yapiliyor oda oalbilir gibi
Oglummcanimm Panda27 plastikle güzel olurmu acaba bilemedim ama en azından oylece durmasindan güzel olur sanirim