Suanne Merhaba bebeğim 18 aylık oldu doktor bu damlayı verdi ama yüksek olur mu bebeğim için siz kaçlık kullanıyorsunuz ?
Elmsnghn Suanne bizim dr.umuz 1 yas icin 600 Iu demişti bildiğim kadarıyla 1000 yetişkinler için farklı bi dr.a da danışın isterseniz
vaveyla_1 Elmsnghn ya bende 1 yaştan sonra 600 lük kullandım doktora götürdüğüm zaman söyledim bıngıldağına falan bakıp 400 lük kullansan yeter dedi bende 400 lük olanı aldım şimdi 18 aylık olmak üzere hala 400 IU kullanıyorum🤷
Elmsnghn vaveyla_1 kimi doktor bıngıldak kapanınca d vitaminini direk kesiyor. Ama artik güneşin zararlı etkilerinden dolayı yetiskine dahi günlük hayatinda d vitaminini oneriyorlar. Bize 1 yas sonrasi direk 600e gec ihtiyacı olan bu şekilde demişti.