Kızlar, düğünde birkaç bilezik takıldı bana, duruyorlar hala, çok şükür evimiz arabamız var. konuya gelecek olursak, bilezikle öyle her zaman takabilecegim bilezikler değil takacağım ortam da çok yok açıkçası. Birikim olarak bakıyoruz eşimle. Ama ben bir iki tanesini bozdurup kendime iPhone vs almak istiyorum. Umre planım falan var. Bunlar için kullanmak istiyorum. Ama bir yandan da birikim ne olur ne olmaz hayata her şey olabilir bozdurma diyor. Ama ben istediklerimi almazsam iki gün sonra eşim değerlendirmek için ya da borç için vs isteyebilir. İstemezsem almaz ama yinede içim rahat etmez veririm yani. Sizce bir ikisini bozdurup istediklerimi almalı mıyım yoksa birikimdir diyip dursa mı ?? Bizene bundan vs diye saçma moral bozan yorumlar atmayın. Amacım sohbet muhabbet fikir almak 🫶🏻