Arkadaşlar bebeğim 14 günlük ve emziriyorum. Ncak göğüs uçlarım parçalandı resmen. Çok kötü yara oldu. Doktorum hametan kullan dedi ancak o da fayda etmiyor. İncia nın göğüs ucu kremini almıştım hamileyken o da etki etmedi siz aynı sorunu yaşadınız mı yaşadıysanız nasıl çözdünüz emzirmek işkence haline geldi artık ağlıyorum dişlerimi sıkıyorum mahvoldum