Kızlar merhabaa 4 ay 8 günlük kız bebeğim var 35 haftalık doğdu 10 gün yoğun bakımda kaldı hastanede sagdıgım sütleri verdiler cıkmaya yakın 60 cc beslemeye basladılar o arada biberona alıstı sanırım biraz. Sorun şu ki hala 60 cc içiyor 90 da yapsam 30 u bırakıyor en fazla 70 ı gordum sonra da cabuk cabuk acıkıyor dıye hıssedıyorum emzirme de sıkıntılı gecelerı emzırebılıyorum onda da gunduz hıc uyumadıgından kalkmıyor ıkı kere ben kaldırıyorum ama cok az emıp uyuyor gunduz sagıp bır ya da ıkı kere onu verıyorum ama sagdıgım süt de olsa biberon da olsa zorla acı ceker gıbı elıyor bır o yana kafasını cevırıyor bır bu yana kıpkırmızı oluyor ama ıstıyor da cekınce aglıyor tekrar agzını acıyor yıne aynı. Emerken de sureklı agzından cıkarıyor ama bıberondakı kadar degıl neden olabilir acaba burnunu da acıyorum gunde ıkı kere🥹 son olarak da uyku en erken 12 de genellıkle 1 - 1 bucukta uyuyor gece bormal degıl sankı bu durum da